Photoshoot – Candlelight vision

Aseara am tinut mortis sa realizez cateva fotografii la lumina lumanarii fiindca prima data granulatia si calitatea fotografiilor a fost foarte proasta asta pentru ca nu am setat nici aparatul cum trebuie, iar acum eu zic ca am facut o treaba destul de buna, sunt si cateva macro-uri si close-up-uri, eu zic ca au iesit suficient de bine si sper sa placa.

La ultimele 3 am folosit si lumina monitorului . Hope ya like .

Posted on Mai 31, 2008, in Blogroll and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

