Sa ma fut in el de semafor!!!

Orasul asta staaaa mocirlit in nepasare luuuni de zile, ani de zile si acum deodata s-au gasit toti sa inventeze cate ceva, scurmatul strazilor si aleilor e la ordinea zilei se pare, se construiesc interminabil tot felul de tampenii despre care am mai vorbit, iar acum au boala pe semafoare.

Si cum buricu targului e intotdeauna cel mai vizat, asa s-a intamplat si de data asta. S-au schimbat semafoarele la una din cele mai mari intersectii – Dorobanti cu Scolilor. Pana aici toate bune si frumoase ati spune. Numai ca eu nu pricep cam cat le trebuie sa schimbe niste semafoare. Intr-o prima faza au disparut cele vechi, abia dupa cateva ore bune apar cele noi , puse frumusel pe stalpi si evident stinse. Asta era deja pe seara, am zis ca dupa ce se linisteste traficul au tot timpul sa le regleze sa le manevreze , sa le suceasca asa cum li se nazare. Am crezut prost !!! 4 zile au ramas asa. Nu una, nu doua si nu trei PATRU!!!.

Dupa ce in sfarsit le-au pus in functiune ( numai pietonii stiu cu ce frica au traversat pana atunci ), descopar cu stupoare ca suplimentul de semafor ca nu stiu cum sa ii spun , afiseaza permanent o sageata verde care clipeste intermitent si care indica dreapta. Pe dorobanti exista linie de tramvai ceea ce face strada mult mai lata decat Scolilor, si clar pana treci se cam face rosu. Acum asta mai lipsea – prioritate de dreapta. Am discutat cu cateva persoane din lista de mess care au cursuri de legislatie si mi-au explicat ca semaforizarea asta da dreptul soferilor de pe banda 3 alaturata trotuarului ( si pe care exista si marcajul corespunzator ) sa faca dreapta chiar daca semaforul normal e rosu, acordand insa prioritate pietonilor.

Intr-o prima faza, matahalele babuinoase aflate in spatele volanului au dat prioritate din ****, ca am injurat semaforul de l-am spurcat. Pe ce ca nenorocita de linie de tramvai lateste strada de abia mai apuci sa treci, vine si semaforul mortilor si ranitilor care da prioritate de dreapta la toti hapciupaliticii care nu mai stiu ce inseamna sa mergi pe jos si isi preumbla posterioarele numai in masini, masini-i-ar sa ii masineasca cu masinile masinoite de masinisti inmasinati!!!

In primele zile cand au dat drumul la semafor, fara nici o exagerare, toti au trecut de parca noi pietonii am fi fost inexistenti. Acum s-au linistit, insa nu e singura situatie si zona in care genul asta de semaforizare face harakiri din traversarea de pietoni.

Eu cred ca mai bine s-ar construi pasaje pietonale subterane. In felul asta in intersectiile astea mari ar exista doar trafic auto si toti babuinii care te injura ca nu treci mai repede ar fi fericiti! Ca sa nu mai spun ca supraveghere video ar trebui sa existe in toate intersectiile mari, nu doar pe Dorobanti cu 1 Decembrie ( din cate stiu singura din braila ).

Dar de ce sa fie facut ceva cu cap, cand se poate gandi cu fundul? De ce sa se faca ceva pentru noi pietonii, cand putem permite oricui si oricand sa faca dreapta fara sa dea doi bani pe pietoni? Pai sa ma fut in el de semafor si sa va ia naiba cu regulile voastre idioate si cu benzile voastre cu tot. Ia mai dati-va curu jos din masini sa vedeti cum e cand ai peste 50 de ani si incerci in baston sa treci strada si un mitocan sta la volan si injura ca te misti ca un melc!!!

semafor de semafor

Posted on Septembrie 18, 2008, in Blogroll and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Citind despre camere de supraveghere mi-am amintit ca trebuie sa imi instalez si eu una, dar cu criza asta 😦

Lasă un răspuns

